RE: Jak nainstalovat nový BIOS do Lenovo G50-30 ??

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Prosinec 12 10:16:20 CET 2016

Pokud je tam Phoenix bios, tak je potřeba mít USB disketovou mechaniku a na disketě ten bios. Nedávno jsem takto valil koupit mechaniku, abych zachránil jeden notebook tuším od Toshiby.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdeněk Aster
Sent: Friday, December 09, 2016 7:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jak nainstalovat nový BIOS do Lenovo G50-30 ??

Nektere BIOSy to meli primo v setupu update a umeli o nacist z cd flashky i disku.

Pripadne spousta vyrobcu ma bootovaci cd, ci flashku ktera to umozni... Nebo si

ji clovek musi udelat treba s freedosem, pokud maji dosovy flashovaci program.

Spis je otazka co se stalo proc to nejde to samo nebo nejaky update windows, vir?

Pripadne lze najit i botovaci cd s"live" windows 7.. Kde by mel jit pripadne spusti flashovaci

program pokud je jen pro windowsi....

Zdenek Aster