Vtirani stribra jeste jednou:-)

Neděle Prosinec 11 11:56:54 CET 2016

Jak koukam na Ebay tak ty pasty jsou bud Sn42Bi58 nebo s olovem sn45pb35bi20
Ma nekdo zkusenosti, jak je to s pajitelnosti a dalsimi vlastnostmi? Na
takove choulostivejsi opravy nebo osazovani by se to mohlo hodit.
Pretavuje se to v pohode treba vzduchem?
U obou uvadeji teplotu 138 st.C a ta s olovem je v mensim baleni a
levnejsi. Kazdopadne je to vsechno nekolikrat levnejsi nez z TME ;-)