[OT] simulace pohybu mysi a joysticku

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Sobota Prosinec 10 17:19:25 CET 2016

Jasne, pokud bych ten interpretujici program byl univerzalni a mohl byt
pouzity ve vsech pripadech, pak neni problem.

Ale problem je v tom, ze 2 USB zarizeni budou zprostredkovavat a zasilat
absolutni polohu obou kurzoru  a na strane PC pujde pouzit jakykoliv
program uzivatele, kde moc vstupnich zarizeni na vyber moc neni.
Treba jednoduchy priklad: klasicka hra pro dva hrace, kde uzivatel muze
zvolit jen z velmi malo moznosti na vstupni zarizeni: keyboard, mouse,
joystick a absolutni data  mu budou dodavane  externe z tech usb
zarizeni, bez zpetne kontroly kde se aktualne  kurzory nachazeji.
Keyboard je nepouzitelny, mouse je 100% zbyva jen joystick, nekdy i gamepad.

Jde mi ciste o druhe zarizeni, mys je jasna. Mozna by se mohl udelat
nejaky joystick mapper, ktery by to transformoval na relativni souradnice.

dotaz 2: je mozne nejak zpetne zjistit absolutni souradnice joysticku ?
Nebo si  to kazdy program nastavuje na pocatecni hodnoty ?

LK