[OT] simulace pohybu mysi a joysticku

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Prosinec 10 16:27:59 CET 2016

Myslím, že se tu díváš složitě na problém, který není složitý.

co se týká myši, tak máme relativní ukazatele (myš) a absolutní (touh
screen, světelné pero, track pad). Takže pokud sám programuješ to usb
zařízení, tak z něj udělej touch screen a je to. Rovnou ti bude skákat
po absolutních souřadnicích.

Co se týká joysticku, tam se vrací nějaká relativní poloha [0,0]
joystick uprostřed, [+1,0] joystick trochu nahoru, [+10,0] joystick víc
nahoru [-20,0] joystick hodně dolů...
Pak záleží, jak ho který program interpretuje, jestli jako absolutní
polohu a nebo jako rlativní přírůstek.

Pokud si ale píšeš sám jak interpretující soft a zároveň to usb
zařízení, tak použin nějaký obecný HID a čti si heh hodnoty bez ohledu
na to, jestli je to myš nebo joystick.