Re: Jak nainstalovat nový BIOS do Lenovo G50-30 ??

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Prosinec 9 19:51:10 CET 2016

Nektere BIOSy to meli primo v setupu update a umeli o nacist z cd flashky i
disku.
Pripadne spousta vyrobcu ma bootovaci cd, ci flashku ktera to umozni... Nebo
si

ji clovek musi udelat treba s freedosem, pokud maji dosovy flashovaci
program.

Spis je otazka co se stalo proc to nejde to samo nebo nejaky update windows,
vir?

Pripadne lze najit i botovaci cd s"live" windows 7.. Kde by mel jit pripadne
spusti flashovaci

program pokud je jen pro windowsi....

Zdenek Aster