Cinske SSR ?

mach.w na seznam.cz mach.w na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 8 23:24:56 CET 2016

Nejaky 25A triak jsem v tom  cekal,  pokud budou i v dodanych kusech budu to
povazovat za super.

Planuji za 16A jisticem dve SSR a  25A se zda rozumnou volbou a protoze
cinany znam nebral jsme 25A verzi v které jsm cekal 16 nebo 10

Otázkou je proc to ti cinane delaji? Na jedne strane dokazi za 2,1 GBP
vyrobit cele SSR, zaplati provizi Ebay a poslat rele do CR a pak si kazi
jmeno nejakymi pofidernimi popisy. Pokud by k tomu udelali solidni datasheet
pro zapad a drzeli co je v nem napsane, prodali by toho vice nez když
inzeruji 40 a osadi 25. Zvlast kdyz v CR za 2GBP nekoupite  ani samotny 25A
triak.

Zahadou mi je co davaji do 60 nebo 75A verze?

Dobrou zprávou je i rozebiratelnot , clovek si to muze DDS, tedy pokud to
soudurzi moc nezakydali zalévací hmotou. :-)

Mach