OT: 3D tiskarna

Čtvrtek Prosinec 8 18:50:58 CET 2016

Ja jsem tim chtel rict, ze to neni tiskarna od Pepy Prusi, kterazto se vyrabi v CR,
cili ze pak takovyhle kus nemuzeme pouzit k debate jestli je lepsi Rebel nebo Prusa,
natoz srovnavat jejich ceny nebo rikat, ze Prusa to tu prodava moc draho. A ze by se
tomu nemelo rikat "klasicky Prusa".

Ponekud se tim Prusi zastavam, i kdyz s nim nejsem nijak svazan, jen mi ta debata
prisla uz odklonena od nestrannosti, navic za pouziti podle me nespravnych
argumentu. Zjevne tu neni nikdo "od Prusi", aby se sve konstrukce zastal nebo ji
osvetlil (skoda).

Radeji bych jako patriot slysel nadseni, jak je ta nase domaci Ceska tiskarna
skvela, nez se Prusa ma spatny tohle a tamhle a tuhle a Rebel je lepsi ;-)

Tu druhou poznamku jsem dodal jen aby bylo jasne, ze to neni Evropska produkce. Trik
s dalsimi naklady samozrejme chapu (a sam taky vyuzivam).

D.O.