kompresory FAD a NL/min

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Čtvrtek Prosinec 8 15:49:23 CET 2016

Ono tech stroju bude vic, cca 5, ale tak si myslim ze to v pohode zvladne.

Maji dva kompresory jeden co ma 800 a druhy 400, tzn to v pohode pujde.

Slo mi hlavne o to jestli jsem ten FAD a NL.

Diky za potvrzeni

Pavel

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of mach.w na seznam.cz
Sent: Thursday, December 08, 2016 2:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: kompresory FAD a NL/min

FAD 0,8m3/min  = 800 litru/min pri tlaku 1 baru a    teplote 20C                                           FAD = Free Air Delivery
Nl       90NL/min  =   90 litru/min pri tlaku 1.01325 bar teplote  0C a vlhkosti 0% RH  nl/,min  = normal liters per minute

teoreticky se musí prepocitat tlaky a teploty na stejne podminky ,ale vzhledme k vykonove rezerve na strane kompresoru se na to muzete vybodnout