[OT] Re: stm32f0, adc, basic single conversion, multiple channel - problem

Čtvrtek Prosinec 8 13:26:20 CET 2016

On 8 Dec 2016 at 11:22, tomas mainzer wrote:
> <frflani ad knihovni fce>
> jj, clovek musi zustat ve strehu. Chapu ze od urcite urovne abstrakce jde
> vytvareni obecnych fci dost dost ztuha a zacina to byt kontraproduktivni
> pro obe strany, ale toto ani trochu neni tento pripad, jednodussi fci tezko
> pohledat. Preci nejsem prvni kdo cte vice adc kanalu a nechce to hned resit
> s DMA.
> </frflani>

To je ale hluboke nedorozumeni. Ja jsem optimista a vidim to takhle: Tohle je prece
zcela umyslne, aby si zacatecnik vzdycky nabil hubu pokud mozno brzy. Kdyz to bude
na takhle jednoduchem prikladu, tak se na tom nauci rychleji, jak se tim prokousavat
(driv, nez se zamota do opravdu tezkych veci). No a pak uz bude kazdy vedet, ze ma
cist manual, zdrojaky knihoven, dohledavat kazdy myslitelny detail atd.

Trochu jina vec je, ze casto je tenhle princip pro nabiti huby uplatnovan na vsech
urovnich, nejen u zacatecnickych prikladu. Ovsem casto se i to vymkne zpod kontroly
a uzivatele to vesele pouzivaji nekoukajice napravo nalevo, viz treba takove
Arduino... ;-)

D.O.