stm32f0, adc, basic single conversion, multiple channel - problem

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Prosinec 8 11:39:39 CET 2016

>doplnujici dotaz k ADC u STM32F0 -  mate prosim necko tuseni (nebo odkaz
>kde si o tom precist) co dela ta automaticka ADC kalibrace a co vraci za
>hodnotu?

> It removes the offset error which may vary from chip to chip due to process variation.

Tipujem, ze si interne pripoji vstup na zem a ta navratova hodnota je to,
co odmeria. Skuste si odmerat uzemneny vstup bez tej kalibracie.

>jj, clovek musi zustat ve strehu. Chapu ze od urcite urovne abstrakce jde
>vytvareni obecnych fci dost dost ztuha

... a pod tu uroven je zase zbytocne vytvarat tie funkcie, a preto...

>a zacina to byt kontraproduktivni
>pro obe strany,

... tvrdim ze je to kontraproduktivne pre obe strany vzdy.

Dolezitejsia je podla mna *kvalitna* dokumentacia, *kvalitne urobene*
headery s konstantami a lahko pochopitelne priklady.

V tej prvej veci ma ST co dohanat (napr. ADC v F0 som pouzil len tak cvicne
raz, a toto je zoznam mojich otazok a pripomienok k suvisiacej
dokumentacii https://community.st.com/thread/32374 ), pre tu druhu
nariekam vsade kde chodim: PROSIM DOPLNTE KONECNE TIE HODNOTY PRE
BITFIELDY. To tretie mate pre F0 na konci RM a v Snippets.

wek