OT: 3D tiskarna

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Čtvrtek Prosinec 8 11:38:15 CET 2016

delaji se i mensi lineary nez 15 :-)  treba zde http://www.hiwin.cz/cz/produkty/linearni-vedeni/miniaturni-vedeni <http://www.hiwin.cz/cz/produkty/linearni-vedeni/miniaturni-vedeni>

to vis, ze by to stacilo, ale ja mam tech linearu doma hromadu takze je pro me jednodussi pouzit linear. remeny pouzivam trochu nerad. mazany kulickovy sroub v malo prasnem prostredi vydrzi skoro nekonecno a mam jistotu, ze jsem tam kde si myslim, ze jsem. rychlosti u 3d tiskaren nejsou zadna velka hitparada oproti treba routerum. omezeni rychlosti je spise ve vykonu extruderu. a pokud potrebuju velkou dynamiku, pouziju serva.

svarenec je dobry zaklad. jen je treba ho pak strcit na nekolik hodin do minimalne 600C a nechat rizene chladnout aby se to casem nehybalo.

no s tim smrstovanim plastu je problem. a to i u lisovani, natoz v tisku. asi by mohlo trochu pomoci vyhrivat tiskovy prostor a nechat rizene chladnout. minimalne by se zlepsila deformace. docela by me zajimalo jak to delaji profici pri presnem tisku napriklad pro letecky prumysl.