stm32f0, adc, basic single conversion, multiple channel - problem

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 8 11:22:55 CET 2016

doplnujici dotaz k ADC u STM32F0 -  mate prosim necko tuseni (nebo odkaz
kde si o tom precist) co dela ta automaticka ADC kalibrace a co vraci za
hodnotu?
<frflani ad knihovni fce>
jj, clovek musi zustat ve strehu. Chapu ze od urcite urovne abstrakce jde
vytvareni obecnych fci dost dost ztuha a zacina to byt kontraproduktivni
pro obe strany, ale toto ani trochu neni tento pripad, jednodussi fci tezko
pohledat. Preci nejsem prvni kdo cte vice adc kanalu a nechce to hned resit
s DMA.
</frflani>