OT: 3D tiskarna

balu balu na k-net.fr
Středa Prosinec 7 19:58:30 CET 2016

mam teraz pre tlaciaren nejaku serioznu pracu (prototypy
elektromechanickych veci do prace) a ostalo na konci roka este par
penazi, tak som si po predchadzajucej nie uplne dobrej skusenosti s
Vellemanom kupil trochu profesionalnejsiu tlacku Ultimaker 3 Extended
Som zvedavy ci to bude konecne fungovat :-)
b.