OT: 3D tiskarna

Středa Prosinec 7 19:45:50 CET 2016

https://www.tinkercad.com/ pouzil znamy na deti 10-12 let, uspesne.

Zajimavy seznam je tady:
https://kidscreationstation.com/resources/3d-printing-resources-4-kids
https://kidscreationstation.com/resources/free-3d-modeling-software

Taky se da budovat v Minecraftu a vyexportovat v STL - to by pozadavek na "nejake
funkcni omezeni" naplnilo vic nez dost, jen samy kosticky :-)

Jeste jsem slysel o https://www.3dslash.net/ ze to zkouseli na docela male deti, to
je takova uchylarna ale decka by to mohlo bavit (ale jak to dopadlo ani jestli to je
pouzitelne pro 3D tisk uz nevim)

(ja osobne modeluju v OpenSCAD a obcas Autodesk Inventor, prvni zdarma, na druhy je
studentska licence zdarma, ale to se obavam ze pro dvanactiletou slecnu asi nebude.
Ledaze by byla nadsena programatorka, to by se ji ten OpenSCAD libit mohl)

D.O.