OT: 3D tiskarna

Martin Locker locker na vosrk.cz
Středa Prosinec 7 17:11:59 CET 2016

Zdravím,

jeden tip bych měl, když zvládá SolidWorks, tak je docela dobrá volba OneShape. Běží to sice v cloudu, ale je to (s jistým omezením) zdarma.
A vyvíjejí to bývalí vývojáři SolidWorksu. Takže filosofie i ovládání je dost podobné (ale ještě to nestačilo nakynout tak, jako SW).
Samozřejmě primární určení je kreslení technických věcí. Volné modelování je v CADu problém. Na to jsou lepší taková "hnácadla" typu Blender, ...

Martin