OT: 3D tiskarna

Josef Šíp sip na raab.cz
Středa Prosinec 7 13:53:16 CET 2016

Mame levnou 3D v praci (Kossell XL) a tiskneme celkem hodne veci.
Ruzne kryty, drzaky, krabicky, distance do veci co vyrabime.
Vetsinou to nejsou pohledove veci takze horsi vzhled nevadi, je skryty uvnitr,
ale treba ramecek a drzak na zed k dochazkovemu systemu se tiskne na 3D a vzhledem
k tomu, ze je videt jen vroubkovany cerny bok je design velice pekny.

Spoustu veci se tim da udelat na miru a je to  rychlejsi nez ohybat a vrtat plech.
Na modelovani je dobry SketchUp za odpoledne se s tim naucite a pak je jakykoliv kryt, krabicka
otazka par minut.
Na doma na bastleni bych to asi nekoupil ale je fajn mit k tomu pristup.
Jedna takova perlicka, tisknul jsem na tom "medaile" na "slet carodejnic" 4 lete dceri
s finalni upravou laky na nehty. Uspech veliky...  :-)

J.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Wednesday, December 7, 2016 1:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: 3D tiskarna

Když už se tu diskutuje na tohle téma - ty 3D tiskárny zpovzdálí sleduji, když jsem pracoval, napadlo mne, že by byly dobré, když se navrhne nějaký odlitek nebo obrobek, tak vytisknout si ho a vyzkoušet, jestli se tam vejdou všechny věci co se tam vejít mají ještě než se roztaví litina na odlití.
Ale když bych si pořídil takovou levnou, třeba na hraní pro vnoučata, až se na nějaká zmůžu, k čemu by se tak dala použít, když by je omrzelo tisknout si vázičky a nějaké krychličky jedna ve druhé.
K čemu ty tiskárny využíváte?