OT: 3D tiskarna

Středa Prosinec 7 13:28:58 CET 2016

Když už se tu diskutuje na tohle téma - ty 3D tiskárny zpovzdálí sleduji, když jsem pracoval, napadlo mne, že by byly dobré, když se navrhne nějaký odlitek nebo obrobek, tak vytisknout si ho a vyzkoušet, jestli se tam vejdou všechny věci co se tam vejít mají ještě než se roztaví litina na odlití.
Ale když bych si pořídil takovou levnou, třeba na hraní pro vnoučata, až se na nějaká zmůžu, k čemu by se tak dala použít, když by je omrzelo tisknout si vázičky a nějaké krychličky jedna ve druhé.
K čemu ty tiskárny využíváte?