OT: 3D tiskarna

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Středa Prosinec 7 11:50:47 CET 2016

Prenaset to jde, jen si pak vemte uchylkomer a zmerte si vsechny osy a to vcetne uhlu.

Ale na tisknuti zabicek, dracku, krabicek, stojanku a jinych podobnych hlouposti je to samozrejme uplne jedno. Pokud je ale potreba trochu vyssi presnost, uz to vadi. Zde uz ale vadi i mala tuhost a presnost pri samotnem tisku.

Zkousel jsem treba tisknout sondu na odmerovani z osy na cnc a pres veskerou snahu jsem se ani nepriblizil k pravym uhlum a rovnobeznym plocham. Takze ty sondy stale frezuju.

Otazkou je, jestli se vubec da s presnosti nekam vyrazne posunout. Mam tu pripraveny material na kompletni predelani chassis vcetne linearu a kulickovych sroubu. Ale nejsem si jisty jestli bude po predelani presnost tisku umerna vlozene snaze.