OT: 3D tiskarna

Středa Prosinec 7 11:40:27 CET 2016

Aha, dik, to zni dost pravdepodobne. Holt je to jedna z variant a zadna neni
vsespasitelna - coz ostatne se vztahuje i na tu diskusi jestli Rebel nebo Prusa,
holky nebo vdolky, Losna nebo Maznak ... ;-)

Zatim mam dojem, ze ve spotrebitelskem 3D tisku jsme tak asi jako v normalnich
tiskarnach na urovni BT100. Ono se to casem vypracuje, ted to ale jeste nejakou
evoluci potrebuje...

Ta fotka by mozna spis zajimala Pepu Prusu.

D.O.