Power over bus

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Středa Prosinec 7 09:30:26 CET 2016

Pokiaľ si pamätám, nákupca to riešil priamo s výrobcom.
Najskôr nám dohodol pár vzoriek a následne sme vzali celé plato.
Skúste napísať priamo do Yamaru. Pri komunikácii boli veľmi ústretový.
Dokonca nám dodali aj filtre potrebné ku tomu čipu (pretože sa ťažko
zháňajú).

Inak všimol som si, že aj SOS má v ponuke podobného izraelca -
https://www.sos.sk/products/yitran/it700yainc-77458
Ale tam to bude s komunikáciou asi na dlhé lakte.

p.j.