OT: 3D tiskarna

Středa Prosinec 7 08:02:45 CET 2016

On 5 Dec 2016 at 20:33, Petr Labaj wrote:
> Mohlo by to být dobré, kdyby se pro to udělala podpora v CAMu a to
> vyprázdnění trysky by se dělalo někde uprostřed tištěného objemu.
> Jenže tam se asi nedá moc spolehnou na to, kolik materiálu přesně
> ještě z trysky vyleze.
Nejaky odhad kolik toho bude potreba asi je, a muselo by to holt byt vic. Ale stejne
by tam asi byl problem s mensima vecma, kde by se ty barvy nestihly vymenit behem
vyplne jedne vrstvy (no, tak to by se pak vyblemtalo vedle).

Me zase napadlo, ze by se dalo spojit tisk dvou veci, kdy u druhe, "pomocne", by mi
bylo jedno, jak se barvy pomichaji (nejake drzaky apod.) a vytiskla by se cela nekde
dostatecne vedle, aby do ni pak pri tisku te hlavni vicebarevne hlava nenajizdela.

D.O.