detekcia pritomnosti / namet na brainstorming

Lukáš Blažek lksblzk na gmail.com
Úterý Prosinec 6 21:29:25 CET 2016

Volba RFID proběhla hooodně dávno, takže v té době padla volba na jeden z
nejdražších - Motorola Indala

Co ale nedokážu říct je, zda je stejná čtečka použita i pro tagy s delším
dosahem. Podle specifikací, které jsem našel, se to nezdá být příliš
použitelné. Je pravděpodobné, že je tam ještě čtečka pro aktivní tagy
pracující na vyšší frekvenci. K podrobnostem se bohužel nedostanu.