Re: Připojení venkovní jednotky pro bezdrátový internet

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Prosinec 6 19:48:30 CET 2016

Cena lepsej prepatovky je blizka cene prevodnikov UTP/optika. Dolezite
parametre na porovnavanie je maximalny zvodovy prud pri definovanej vlne
napr 8/20 us. Pre prechod z vonku do objektu by som daval 10-20 kA. Bezne
500A su lacnejsie, ale vhodne na zariadenia vo vnutri objektu. S
prepatovkou musite riesit DOBRE pripojenie na HUP objektu.

Oddelenie optikou je bezpecnejsie a nakoniec vyjde jednoduhsie s lacnejsie.
Pozrite v eshopoch, ale kludne aj na aliexpresse. Videl som to tam tusim za
asi 30 dolarov.

Dňa 6. 12. 2016 16:14 používateľ "Jiri Foldyna" <jiri.f na foldynovi.cz>
napísal: