Připojení venkovní jednotky pro bezdrátový internet

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Prosinec 6 17:43:40 CET 2016

Ja mam  na vsech cennych spotrebicich s UTP (i velkokapacitni tiskarne)
toto:
https://www.wifi-shop.cz/prepetova-ochrana-utp-apc-gigabit_d1287.html

Dal bych ji tam + low cost switch a za nej teprve domaci sit.
Prepetovka musi byt dobre uzemnena, idelane vlastni nezavisle uzemneni,
ja jsem pro tyto pripady az  do pudnich prostor tahal zemnici drat pred
zateplenim.

Zatim jsem nemel problem ackoliv sousede uz menili vse od sitovych karet
az po satelity a to mam stozar prihradak 6 metru nad vsechny domy.

LK