RE: Připojení venkovní jednotky pro bezdrátový internet

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Prosinec 6 17:42:58 CET 2016

Když to vezmu statisticky, tak při bourkach bud vybehne celej barak, klidne
to zkrati i tu antenu a resi se takove veci jako nefunkcni kotel, ... Tam
vetsinou ani ta optika nepomuze a jde o to ze musí byt prislusne reseno
prepeti jako takove a to v celem objektu, delka i ostatních kabelu neni
nulova. Po bourkach se resi nefunkcni sitove karty, porty na switchich,
porty na Mikrotikach (ty pouzivame jako ty vnejsi jednotky). Moc toho ale za
rok neni a to toho provozujeme pomerne hodne. Co je tam za tu vstupni
jednotku, ze nejde napajet primo z toho RB2011 ? I kdyz to externi POE mas
ve kouzlo nektere mají i prepetovky spojene s kolikem. Osobne jsem doma na
vstup do bytu nacpal leta pane prepetovky od APC, protože jsem je mel po
ruce. Dneska se tam da dat napr.

http://www.aspa.cz/ubnt-eth-sp--prepetova-ochrana-podpora-poe-eth-az-1-gbps-
z106636

Vzdy je ale otazka, kam se ten vyboj odvede, ta prepetovka muze pri spatnem
navrhu i situaci zhorsit. Misto toho aby zarizeni to v poklidu shorelo, tak
to prezije a problem se pres PE prozene barakem....

PS. Dva baraky bych ale metalikou nespojoval, nedela to dobre a spatne se to
hleda. Vyrovnavaji se tam po datovych vedenich potencialy mezi elektrickymi
rozvadeci a kde co dalsiho. To ale neni tento pripad.

Okolo našeho baraku co pamatuji prasknul blesk uz trikrat, dvakrat tesne
vedle baraku (3 m ??) a zrusil dva stromy, jednou to zrusilo trafostanici
vedle baraku (10 m ??). Co nechapu, tak to nikdy neprasklo do strechy a to
jsme celkem vysoky sestipodlazni panelak. Pred barakem pole a za barakem
radove domky. Na strese by si mělo z ceho vybrat, od radia, televize přes
2.4 GHz, 5 GHz, 10 GHz,... spoje vse v mnozstvi vetsim nez malem. V baraku
takem nevim ze by se nekomu krome dost slusneho leknuti neco stalo.

Radek (benedikt2hw.cz)