stm32 zacatky...

V P vvitty01 na seznam.cz
Úterý Prosinec 6 17:22:48 CET 2016

Zkuste "snippets" na konci reference manualu pro STM32F0. Tedy toho pro rady
F0x1 a F0x2, ne F0x0 kde jsou ponekud orezane
Ty periferie jsou pres STM32 radu vcelku porad stejne... vicemene....

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Vojtěch Petrucha <petrucha na volny.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 5. 12. 2016 18:57:39
Předmět: stm32 zacatky...

"
Zdravim,

snazim se trosku seznamit s STM32.. (pouzival jsem doted prevazne 8bit
atmely, letmo 32bit atmely..)

Snazil jsem se zprovoznit PWM vystup na kitu 32L-discovery. Vygeneroval jsem
projekt v CubeMX (export TRUEstudio) a pak pouzil EmBitz na kompilovani a
debug. Vse s HAL knihovnami.

Ne a ne to fungovat.. po chvili jsem nasel, ze CubeMX to jen nastavi, ale je
treba to jeste zapnout, doporuceno bylo HAL_TIM_PWM_Start(htim,TIM_CHANNEL_
ALL);

zas to nefungovalo... pak jsem dostal radu podrazdit jeste registr CCER..
(TIM3->CCER |= 0xFF;) pak uz se povedlo.

Nicmene v HALu jsem nenasel funkci, ktera by to nejak resila. Zapnuti je tam
zapisem do CR1, vypnuti CR1 i CCER..

Mohu se prosim zeptat jestli nekdo programuje STM32 tak, ze kasle na tyhle
knihovny a jen primo zapisuje do registru? Je k takovemu stylu programovani
pro STM32 k dispozici neco k precteni co by cloveku do zacatku pomohlo?

Diky

V.P.