OT: 3D tiskarna

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 6 15:30:51 CET 2016

Děkuji.

Kdybyste náhodou někdy měl po ruce foťák a poblíž by ležely výtisky s
použitím
antibacklash a bez něho, tak to prosím blejskněte. Já Vám samozřejmě
věřím, jste v tomhle profík. Jen mi pořád hlava nebere jak se může rozjet
poloha osy Z, když je gravitací dost spolehlivě tažena stále dolů.
U toho rozdílu poloh při chodu shora a zespodu by mohlo možná spíš jít
o nedojetí na přesnou polohu, danou mikrokrokem. Jednou bude odchylka
zhora, podruhé zdola. Ale to antibacklash nevyřeší, resp. snad jen trochu
oklikou tím, že motor bude výrazně víc zatížen (ty 2 stažené matky
samozřejmě
generují nezanedbatelný odpor), takže se poměry v tom nedojetí trochu změní.
Díky moc.

PL