stm32 zacatky...

Pondělí Prosinec 5 19:37:02 CET 2016

Njn, jsem to trosku zjednodusil... Nevim uz, jestli se to instaluje
zvlast nebo spolecne ale na dany ucel je to super ;-)
Taky se tam da snadno zjistit, jake rezimy a funkce periferii jsou k
dispozici, ktere kolidujou atp.
Knihovnu bych taky uplne nezatracoval, aby to nebylo spatne pochopeno,
na nejake odzkouseni periferii a naklikani zakladniho programu urcite
dobry - ale ma to sve limity.