OT: 3D tiskarna

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Prosinec 5 17:43:17 CET 2016

Původní zpráva ze dne 05.12.2016 od Petr Simek:

> To je zajimavy napad, ale nesmi to prohnuti zakladni desky
> presahnout par setin, jinak bude spodni (obvykle nejrovnejsi) strana
> vytisku kriva. Zrovna ta na kterou clovek nejvic spoleha.

Pár setin nehraje žádnou roli, to není potřeba ani měřit. Podložka je
křivá docela dost. Když na ni dáš kovové pravítko, tak pod ním
uprostřed protáhneš papír. Nicméně, jednou jsem z té podložky rval
výtisk, nešel dolů, až jsem strhnul závit na šroubu vlevo vzadu. Tím
se podložka trochu vyrovnala, protože je teď roh ve vzduchu, a je tedy
rovnější :)

> Mate nekdo toho noveho Prusu ? - jakou krivost podlozky tam asi lze
> cekat ?

Já ho mám. Už jsem to psal.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory