OT: 3D tiskarna

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Prosinec 5 17:41:21 CET 2016

Původní zpráva ze dne 05.12.2016 od michal.grunt na gmail.com:

> Prusa ma automatickou kalibraci osy Z

Automatická kalibrace osy Z neexistuje. Kalibrace se dělá ručně. Mesh
bed leveling je něco trochu jiného.

> a nejspíš i kvůli tomu tam není obyčejná M6 ale něco lepšího co nemá
> vůli při změně směru pohybu.

Na mém Rebel 2Z, o kterém jsem psal, mám předepnuté závitové tyče,
které jsou tím pádem bez vůle.

> Navíc to prodava v takovém množství, ze by se jakákoliv chyba v
> konstrukci nejspíš rychle projevila

Tohle jsem tedy nepochopil.

Viděl jsi někdy tu konstrukci? Nejsi zase až tak daleko, přijeď se
podívat ke mě do kanceláře, rád ti ji ukážu.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz