OT: 3D tiskarna

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 5 14:42:07 CET 2016

Nerozumím.
Myslel jsem, že odpovídám do konference na téma 3D tiskárna.

Podávám ověřenou informaci o dostupnosti a ceně, a reagoval
jsem i na informaci, že není ochoten něco skládat.

Teď jsem si zpětně v archivu našel původní dotaz, nějak jsem
v něm přehlédl, že dotyčný má fabriku plnou mašin. Ale to snad
na věci nic zásadního nemění.

Něco je špatně?

PL