OT: 3D tiskarna

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 5 14:25:43 CET 2016

Na eBay se dá koupit Prusa i3 za 6000 Kč s odesláním z Evropy, tedy
bez celních opruzů a DPH. Známý si to nedávno kupoval a docela si ji
pochvaluje. Ale nevím, kolik práce je to poskládat (neptal jsem se).

Nicméně rozdíl mezi jeho limitem a reálnou kupní cenou je natolik značný,
že to už za chvilkové hýbání rukama stojí, případně mu to za pár korun jistě
nějaký mlaďoš rád poskládá.

Mimochodem koupit si 3D tiskárnu a být totálně gramlavý (tedy neschopen
něco dělat) nebo lenivý (tedy neochoten něco dělat) je podle mě trochu
zvláštní kombinace. Myslím, že jen v propagačních videích je to tak, že
uživatel jen stiskne knoflík a za hodinu si přijde do tiskárny pro hotový
výrobek. Ale třeba se pletu.

PL