OT: 3D tiskarna

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Prosinec 5 12:47:21 CET 2016

On 12/5/2016 12:11 PM, Tom Meinlschmidt wrote:
> Ne. Mozna byste se mel na ten odkaz nejdriv podivat a zjistit neco o
> Prusovi.

Ale ved ja som sa na ten odkaz pozrel. A nie po prvykrat.

Na tom vasom odkaze je uvedena cena 999 Euro za poskladanu, 699 Euro za
skladacku.

Zvacsite si fotku z vaseho odkazu a skuste pojednat o tom, akym sposobom
su upevnene vodiace tyce osi Y a uchytene zavitove tyce na osi Z.

> Mimochodem, ten odkaz na pana wonga je fake, nebot Prusa zadnou i4
> tiskarnu nema (posledni model je i3).

Ale nevravte. To je normalna tlaciaren ktora sa da kupit. Konkretne tato
tlaciaren je ich vlastny (a velmi podareny a kompaktny) design, ziadna
kopia. Akurat pouzivaju meno Prusa pomerne volnym sposobom, ako to
Cinania zvyknu a i4 je model nasledujuci po i3. Inac ten pan sa vola
Yang, nie Wong.

-m-