OT: 3D tiskarna

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Prosinec 5 12:46:35 CET 2016

Původní zpráva ze dne 05.12.2016 od Kubat Tomas:

> a nepodcenoval bych ani podporu do zacatku. tech veci, proc nemusi
> neco fungovat u 3D tiskarny, mi pripada celkem dost :-).
> takze PZ za 9999,- a pak se uvidi :-).

Tiskárny za 9.999 včetně DPH už nejsou a nebudou. Dokončil jsem řadu
úprav a vylepšení a v těchto dnech vydávám novou stavebnici Rebel 2Z,
která už bude dostupná jen v tom nejlepším provedení.

Rebel 2Z je vyšší - výška tištěného modelu 25 cm, má lepší extrudér z
Průši MK2, lepší vedení kabelů, vymezení vůlí na závitových tyčích,
automatické spouštění ventilátoru hotendu, senzor konce filamentu,
zdroj s vypínačem a euro zásuvkou, kryty na zdroj, elektroniku i
grafický displej, napínače ozubených řemenů, kovové kladky, nejnovější
firmware, no a určitě jsem na něco zapomněl. Samozřejmě jsou tam
broušené kalené tyče, pružné spojky, grafický displej apod.

Novinkou také je to, že není potřeba pájení. Vše je připájeno,
osazeno, otestováno a nastaveno (včetně proudů budičů). Makám teď na
tištěném návodu. Součástí je i SD karta se čtečkou, lepidlo, čistič
filamentu a cívka plastu ABS do začátku. Cena za tuto kompletní
stavebnici je 15.999 Kč včetně DPH.

Fotka je tady (zatím bez podrobných informací, jen základ):

http://www.clexpert.cz/3dtisk/rebel2z/

PS: Stahovací pásky se v mé stavebnici používají opravdu jen na
svázání vodičů a uchycení kablíků :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem