Sici stroj Lada

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Neděle Prosinec 4 14:56:29 CET 2016

Myslim, ze mohol.
Nedavno som opravoval pedal na sestrinom stroji. Bol vadny kondenzator
a prejev poruchy bol, ze sa stroj jedneho pekneho dna sam od seba
rozbehol, co sestru dost vyplasilo, kedze vtedy vobec nesila.
Detaily nepoznam, lebo na opravu mi doniesla len pedal. Ma strojov
viac s rovnakymi pedalmi a tak sama lokalizovala poruchu v slapke.