Re: IC pro elektronické piano

Neděle Prosinec 4 10:22:47 CET 2016

Kdysi jsem měl cukání něco takového si postavit, resp. trochu vylepšit
samohrajku
http://archiv.aukro.cz/Content/ItemImages/2013/1/7/2787705237.jpg

ale nedošlo k tomu. Ten brouk MHB co jsem si k tomu pořídil ještě někde mám
a zájemci to mohu zdarma věnovat (snad ho ještě najdu, pokud nepodlehl
manželčině mánii uklízet a vyhazovat mé věci).

K předání by to bylo tam co se potkali dva medvědi nebo po vánocích (až
přijedou a zase odjedou synové) v Praze, případně v Kyjově nebo v Brně.

Tedy mi to kolezi vyzkoušeli, prý to fungovalo.

BTW: Co si koupit něco levného nebo z bazaru a použít elektroniku?

"
MHB 208 z produkce tesla

pg