Re: Žárovka Edison

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Prosinec 4 03:52:26 CET 2016

 4.12.2016, 3:28:04

IMHO, je sklo zarovky pro podstatnou cast vyzarovaneho spektra
transparentni, a proto jej zareni nezahriva. Ohrev banky je dan
predevsim konvenci. Proto ma take banka vzdy nejvyssi teplotu v
nejvyssi casti, bez ohledu na jeji polohu.
Cela finta tedy spociva v tom, ze tato dekoracni zarovka v porovnani s
klasickou, vydava vice tepla zarenim (vetsi plocha vlakna) a mene
konvenci (jiny plyn nebo vakuum).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz