MECH: jak ozivit hydraulicky hever, novy nezveda ?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Prosinec 3 23:19:59 CET 2016

Dne 03.12.2016 v 22:01 Petr Labaj napsal(a):
> Je pěkné, jak je to označeno jako 2t jeřáb.
> Přitom ty 2t to má jenom mezi závěsem a pístem, tedy v místě, které je
> vzhledem
> k určení takového zvedáku naprosto o ničem.
> Na konci nevytaženého ramene (kde už má smysl mluvit o běžném použití)
> to má
> už jen 0.5t, a s vytaženým ramenem (kde se pak už skutečně projeví
> užitečnost
> takového zvedáku) to bude mít nosnost tak 100-200kg.
>
> PL

Dobrý den,

díval jsem se na ten obrázek z odkazu, a pokud jsem něco nepřehlédl, tak
ty značky na rameni označují místo pro zasunutí šroubu zajišťujícího
výsuvnou část ramene, ne místo pro zavěšení břemene.

Délka ramene se nastavuje zasunováním té oranžové části do černé, v
popisce jsou uvedeny celkové délky ramene pro jednotlivá zatížení.
Jsou-li údaje na popisce reálné vzhledem k parametrům použitých
konstrukčních materiálů si z obrázku netroufnu odhadnout.

jf