i2c a variabilni delka dat od slave

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Pátek Prosinec 2 22:24:05 CET 2016

je to jeden byte. ale to neni dulezite. problem je v protokolu slave zarizeni jehoz dokumentaci musel psat nekdo kdo ten protokol snad nikdy nevidel.

no, ale podarilo se mi nakonec experimentalne zjistit, ze kdyz ctu po 16 byte tak v prvnim bloku je i celkova delka dat a pak uz staci cist po 16 byte blocich do konce. v dokumentaci o tom neni ani slovo...

ale diky za snahu :-)