lte a tv

Pátek Prosinec 2 21:40:54 CET 2016

U zesilovačů s filtrem LTE jsem zjistil velké rozdíly, alespoň jak jsou
uváděné v papírech. Zesilovače Teroz mají šum 3-4 dB
http://www.teroz.cz/cs/zesilovace/pasmove
zesilovače Ivo Záborec mají psaný šum 1,5 dB a většinou jsou i levnější.
http://www.ivo-pt.cz/zesilovac-dvb-t-16db-s-potlacenim-o2-ufon-lte-i7469.htm

Anděl