OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 2 17:34:07 CET 2016

To nepůjde, protože odbory. A odbory mají právo kecat do všech zákonů,
týkajících
se zaměstnanosti. A jak známo, tak odpory zastupují *) jen práva
aktuálně zaměstnaných
lidí, nikoli těch potenciálně zaměstnatelných. A těm aktuálně
zaměstnaným vyhovuje, že
je nikdo tak snadno nemůže vylít a vzít někoho jiného/lepšího.
Že je to proti zájmům ostatních zaměstnatelných ale aktuálně
nezaměstnaných, to už
je nebolí.

To s globálně nastavenou splatností by bylo fajn a mohlo by  to trochu
narovnat podnikatelské
prostředí. Asi je to trochu levicové, ale zase ne moc, protože
vymahatelnost práva
a dohled nad monopoly/oligopoly je jeden ze základních úkolů státu.

Když jsem to ještě musel řešit a někdo po mě chtěl dlouhou splatnost,
tak jsem (skoro)
vždy řekl, že je to možné, ale za nějaké procento z ceny zakázky navíc.
A pokud na to
zákazník rychle a rád přistoupil, tak jsem začal přemýšlet, jestli za
tím není nějaká kulišárna.
Je lepší žádná zakázka, než zakázka do které narvete náklady a
nedostanete zaplaceno.

PL

*) Pozn.: Tedy přesněji řečeno odpory zastupují v první řadě zájmy svých
odborových bosů,
ve druhé řadě pak zájmy aktuálně zaměstnaných lidí.