OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Pátek Prosinec 2 12:57:03 CET 2016

uz jsem slysel pribehy x lidi se standardnimi smlouvami, kterym na stole
pristala dohoda typu zitra nechod, financni kompenzace naprosto zadne, a
ustne vyhruzka ze jestli nepodepises, poradne ti zavarime..... takova je
drsna realita. mneosobne se to nastesti nikdy nestalo, ale takove firmy
bohuzel stale existuji. samozrejme z takovych nesolidnich firem je i lepsi
se co nejdriv zdekovat. horsi je to kdyz jste v nejake komplikovane
situaci. ale to uz je zase jina pohadka ... treba o rezervach apod.