Komunikace s ustrednou OpenScape Business S

soteza soteza na soteza.cz
Pátek Prosinec 2 07:21:28 CET 2016

Do uvozovek jsem zkousel. Bylo to sice lepsi, ale stejne cmd rval, ze se
mu to & nelib a delil to na jednotlive prikazy. Aloe co uz ted, hlavne
ze to jede a perfektne. Jen jsem tomu da GUI, aby to bylo uzivatelsky
pritulne.

Dne 1.12.2016 v 14:42 Ladislav Vaiz napsal(a):
> A nebo celý parametr dát do uvozovek. Tím máte vyřešené i případné
> mezery v názvech souborů. To zde nehrozí, v URL mezera být nemůže.
> L.

/S pozdravem,/

Zapletal Martin

*Kamerové, zabezpečovací, docházkové a přístupové systémy, vývoj
software a hardware, tarifikace a nahrávání telefonních hovorů,
telekomunikační a výpočetní technika.*

*

/Korespondenční adresa/: *Jana Zrzavého 8, Prostějov, 796 04*

/Fakturační adresa/: *Kachlíkova 1, Brno, 635 00*

http: www.soteza.cz <http://www.soteza.cz> , e-mail: soteza na soteza.cz
<mailto://soteza@soteza.cz>

Mobil: +420 604 605 484

VoIP: +420 581 110 822