OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Prosinec 1 20:18:03 CET 2016

Ja tohle nechapu, zakladem firmy jsou lidi. A pokud s nimi vedeni
zameta, tak jde vsechno do haje.

Znam firmu kde se na to vybodli, zacali pracovat 8 hodin. Prescasy jen
opravdu kdyz se neco nepovede. Objednavky 14 dni dopredu, zadne tlacenky
na posledni chvili. A najednou zacalo vsechno fungovat, zadny stres,
lidi chodi na montaze odpocinuti, takze se prace udela 2x vice. No a
protoze vzrostla kvalita, mohou si rici za praci vice penez.

Michal Gregor