OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 1 19:42:46 CET 2016

Něco podobného jsem převzal od jednoho kolegy a rád to používám. Věta
zní : To že když loď přepluje Atlantik za 30 dní neznamená, že 30 lodí
přepluje Atlantik za 1 den.

Milan