detekcia pritomnosti / namet na brainstorming

Libor Kozák libor.kozak na tiscali.cz
Čtvrtek Prosinec 1 15:16:12 CET 2016

No funkční nějak jsou, ale originál je originál, jedná se pravděpodobně
o přeznačené Si24R1, mají vyšší spotřebu, horší citlivost = menší dosah.

Originál bere v power_down módu asi 500nA padělěk několik uA (cca 3-10),
občas některý neusíná vůbec atp.

Máte někdo nějakého osvědčeného dodavatele originál modulů za rozumnou cenu?

Libor