Komunikace s ustrednou OpenScape Business S

soteza soteza na soteza.cz
Čtvrtek Prosinec 1 09:22:08 CET 2016

Tak panove, velke diky vsem. Data jsou doma, bylo to opravdu tou starsi
verzi wget. Kdyz jsem hledal wget na ofiko strankach, tak na sourceforge
tam bylo opravdu posledni z roku 2008. Velky dik a obdiv vsem chytrym
hlavam.

MZ.