Re: V čem naprogramovat jednoduchou aplikaci pro WIN

Martin Hankovec mhk_konf na ceskearchivy.cz
Čtvrtek Prosinec 1 07:21:38 CET 2016

Tak to se mi ještě nestalo :-(
Pokud myslíte:
<?php
echo "Kuk";
?>
tak to mi bez problému chodí ve verzi 1.7 i 2.0 beta, teď jsem to
zkoušel. To by bylo dost špatné, kdyby takový základ nefungoval ;-)

Martin