[OT] Hledam praci v Praze

Středa Srpen 31 09:23:34 CEST 2016

Přátelé,

hledám práci. Uvítám nabídky práce i tipy nebo jen tak pokec o hledání
práce. Můj životopis je na www.pavelkadecka.cz.

Z posledního zaměstnání jsem odešel sám, důvod byl ten, že práce mě
nebavila a nic mi nepřinášela. Jsem projektant elektro, konstruktér,
ale v té firmě se moje práce zredukovala na kresliče a nevypadalo to,
že by se to mělo někdy změnit. Pokud bych tam zůstal, úplně bych
zakrněl a zapomněl všechno, co umím.

Ze stejného důvodu odešel před rokem kolega, vlastně jsem po něm
převzal jeho práci na konkrétní zakázce. Tu nudnou práci kresliče :-(

Zajímavé je, že i další kolegové si nedostatek tvořivosti v práci
kompenzují doma, nějaké ty bastly s arduinem apod. Jeden kluk vyráběl
kočárek s elektrickým pohonem (má manželku na vozíku a teď mají
čerstvě mimino), což bylo docela pěkné dílo, motory v nábojích kol,
regulátor, baterie (3x olověná 12V) a k tomu mechanická konstrukce.

Co umím a co bych chtěl dělat: něco vyrábět a vyvíjet. Tvořit něco
nového. Přes 10 let dělám projektanta elektro, tzn. konstruktéra
rozvaděčů, kreslím elektrické zapojení a dělám i mechanický návrh -
layout montážní desky ve skříni, rozvržení komponent, vývody kabelů,
ventilátory případně další komponenty na stěnách a dveřích skříně.

Vedle toho jsem bastlič, ale tím se neživím. Teď, když jsem bez práce,
věnuju se bastlení, koupil jsem si arduino a dělám pokusy, připojení
displeje, měření analogovými vstupy atd. Vedle toho mám za sebou různé
svoje konstrukce, například jsem předělával autorádio, aby umělo
přehrávat MP3. Místo kazetové mechaniky jsem zapojil kapesní MP3
přehrávač na SD karty.

Čím se bavím, je nakonec zřejmé i z této konference ;)

Děkuji za pozornost.

Pavel Kadečka.