Seriove razeni transformatoru

Středa Srpen 31 09:08:25 CEST 2016

Tak nakonec jsem použil jen jedno trafo a udělal symetrický zdroj
+-15V pro napájení OZ při pokusech. Účinnost má mizernou, ale vzhledem
k minimální spotřebě OZ to nevadí. Po usměrnění a filtraci je tam asi
40VDC a z toho vyrábím pomocí zenerky a tranzistoru asi 15V (plus to
samé v záporné větvi).

P.K.